"A lo largo de los siglos se ha ido construyendo la idea ?algo rancia y simplista? de que la Edad Media fue una época violenta, sucia y oscura. Con esa imagen, ¿serías capaz de sobrevivir en el Medievo?
Lotutako artikuluak
Egilearen beste liburu batzuk
Vista previa: SOBREVIVIR EN EL MEDIEVO. CRÓNICA DE UN VIAJERO POR SPANIA
Webgune honek berezko eta hirugarrenen cookie-ak erabiltzen ditu gure zerbitzuak hobetzeko, zure nabigazio-ohiturak aztertuz. Informazio gehiago lor dezakezu Informazio gehiago edo aldatu konfigurazioa.